ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
05 de gener de 2013 a
les 15:25
La cavalcada dels Reis de l'Orient d'Igualada, la més antiga de Catalunya i la segona més antiga del país, darrere de la d'Alcoi, es podrà seguir avui des d'Internet gràcies a la iniciativa de la Comissió de la Cavalcada de Reis d'Igualada. Més de 800 patges reials acompanyaran els Tres Reis i llançaran fins a cinc tones de caramels.
La cavalcada de la capital de l'Anoia, datada del 1896, va ser declarada el 2010 Festa Popular d'Interès Nacional, i enguany celebra el seu 117è. aniversari. Des de la comissió organitzadora es calcula que unes 38.000 persones veuran en directe l'arribada de Ses Majestats a la capital de l'Anoia.
La cavalcada de reis d'Igualada destaca de la resta de cavalcades d'arreu de Catalunya perquè aquesta mateixa nit els patges ja reparteixen "personalment" els regals per totes les cases. En total, es preveu que reparteixin més de 3.000 regals entre els igualadins més menuts i, un any més, els patges també entraran a les cases de les famílies més necessitades.
Et pot interessar
-
Política
El Govern presenta el programa «Catalunya, casa palestina»
-
Política
Manifestació independentista de la Diada 2026: recorreguts i horaris a Barcelona, Girona i Amposta
-
Política El Suprem avala la destrucció d'urnes de l'1-O i en qüestiona el valor històric
-
Política
L'empresari Julio Martínez no aclareix el paper de Zapatero en el rescat de Plus Ultra
-
Política
El president del Constitucional celebra l'aval europeu a l'amnistia davant Felip VI
-
Política
El Parlament rebutja mantenir la policia espanyola a la comissaria de Via Laietana
