El vicepresident de la Comissió Europea, Frans Timmermans, ha afirmat aquest dissabte, durant la clausura de les Jornades del Cercle d’Economia a Sitges, que el conflicte polític a Catalunya “s’ha de solucionar dins d’Espanya”.
En aquest sentit, Timmermans assegura que “la Unió Europea no ha de prendre part i confia en un major diàleg dels polítics espanyols per trobar una solució acceptada per tothom”.
Pel que fa a l’arribada de Pedro Sánchez a la presidència del govern espanyol, el dirigent europeu ha valorat positivament com el líder socialista “ha reiterat en nombroses ocasions que respectarà els compromisos adquirits de l’anterior executiu amb Europa”., Frans Timmermans també ha parlat del futur del projecte europeu i ha vaticinat que la creativitat i la diversitat “seran els punts forts de l’economia del futur”.
La Comissió Europea insisteix que «el conflicte polític català s'ha de resoldre dins d'Espanya»
Frans Timmermans, vicepresident de la CE, afirma a les Jornades del Cercle d'Economia a Sitges que en les “societats modernes s'ha de seguir l'imperi de la llei"
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2018 a les 12:25
Et pot interessar
-
Política
PP i Vox fregarien els 200 escons si hi hagués noves eleccions, segons una enquesta d'«El Mundo»
-
Política
Ayuso marxa en ambulància de la missa de l'Almudena per una «lleu indisposició»
-
Política
Els Comuns demanen a Sàmper que obri expedients als anuncis «il·legals» d'habitatge
-
Política
Turull insisteix que Junts es manté a l'oposició del PSOE però evita demanar eleccions
-
Política
Collboni anuncia que Barcelona serà la primera ciutat de l'Estat en crear una unitat anti «fake news»
-
Política
Així arriba la família Pujol al judici
