La portaveu parlamentària d'ERC, Marta Rovira, ha assegurat aquest dimarts que el seu partit escollirà la fórmula electoral que "optimitzi" els vots independentistes. Estudiaran si presentar-se en coalició amb altres partits és més rendible que fer-ho en solitari i, en cas que arribin a aquesta conclusió, optaran per la llista unitària.
La número 2 dels republicans ha deixat clar, però, que el més important és acordar abans què aquestes eleccions serviran per donar un mandat parlamentari a favor de la independència, un cop el mandat pel dret a decidir ha quedat "esgotat". "Estem convençuts que entre tots ens posarem d'acord sobre com fem la independència i optimitzem els resultats", ha explicat.
La condició d'ERC per a una llista unitària
Els republicans s'hi apuntarien si es demostra que és la fórmula que"optimitza" els escons independentistes
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2014 a les 19:19
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador