La Crida Nacional per la República farà una consulta als seus associats per tal de decidir quin paper jugarà a les eleccions espanyoles del 28 d’abril. Així ho ha detallat l’organització en un comunicat fet públic aquest dilluns després de la reunió de l’executiva. En els propers dies es decidirà el contingut de la consulta.
La Crida està registrada com a partit polític, per bé que funciona com a associació. La intenció de l’entitat que presideix Jordi Sànchez i que impulsa Carles Puigdemont és la de “traslladar” la unitat del carrer a les urnes, tot i que ERC es tanca en banda a qualsevol plantejament unitari.
De moment, el PDECat (l’únic partit interessat en tenir relació estable i orgànica amb la Crida) ja ha decidit reeditar la fórmula de Junts per Catalunya (JxCat) el 28-A i farà primàries per escollir candidats.
La Crida consultarà als associats quin paper ha de tenir el 28-A
L’organització dirigida per Jordi Sànchez i impulsada per Carles Puigdemont ho ha decidit aquesta tarda en una reunió de l’executiva

- Convenció fundacional de la Crida al pavelló Nou Congost de Manresa, el 27 d'octubre de 2018 | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2019 a les 21:55
Actualitzat el 18 de febrer de 2019 a les 21:58
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo
-
Política Ultres amb micròfon
-
Política El Pacte Nacional per la Llengua en imatges