Els regidors de la CUP a l'Ajuntament de Barcelona renuncien a l'"iPhone 6" i la targeta per poder accedir a la Fira de Barcelona gratuïtament que els ha ofert el consistori. Així mateix també rebutgen la "flota de cotxes oficials" i el "servei de taxis pagat per tots els veïns i veïnes". Ho han anunciat en un comunicat publicat al seu web en què denuncien aquest "tracte de favor" i "privilegis".
Pel que fa a les invitacions d’actes socials no propis del consistori, la CUP ha valorat la possibilitat de fer un sorteig públic, però no ha estat possible perquè són esdeveniments "personalitzats i intransferibles", segons detalla el partit.
La CUP de Barcelona renuncia als iPhone i a les invitacions que els ofereix l'Ajuntament
El partit denuncia el "privilegis" del govern municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juliol de 2015 a les 19:36
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo