La CUP-Crida per Girona ha assegurat que convertir el número 19 de la llista de CiU, Albert Ballesta, en alcalde de la ciutat "és legal però no legítim". Els quatre regidors han recordat que els gironins van donar 10 regidors a CiU i creuen que en les primeres posicions de la candidatura és "on s'havia de dirimir" qui substituïa Carles Puigdemont.
Els regidors lamenten que el relleu de Puigdemont s'ha convertit "en un serial" i durant el qual CDC i Demòcrates han convertit l'alcaldia en "moneda de canvi". La CUP, que a tall de broma han fet la roda de premsa amb el 19 de la seva llista "per si en el futur el necessiteu" descarta la proposta del PSC de bastir un govern alternatiu per desbancar CiU.
La CUP diu que convertir Albert Ballesta en alcalde de Girona «és legal però no legítim»
Els regidors critiquen que CDC i Demòcrates han convertit l'alcaldia en "moneda de canvi" al servei d'interessos polítics
ARA A PORTADA
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
20 de gener de 2016 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Política
Sánchez Llibre a Illa: «Filocomunista»
-
Política
L'ANC posa en marxa una campanya per captar nous socis i crida a «mobilitzar-se quan no és fàcil»
-
Política
Ayuso vol portar als tribunals que els migrants regularitzats hagin d'acreditar el català
-
Política
El Govern obre la porta a les concessions per construir carreteres, estacions de l’L9 i electrolineres
-
Política
L’esquerra a l’esquerra del PSOE i bla, bla, bla
-
Política
Inversió milionària de Barcelona per donar a conèixer Catalunya i els productes del país al turisme
