Ras i curt. Així és com la CUP ha rebutjat entrar en la candidatura conjunta encapçalada per Ada Colau perquè “no vol anar al costat d’ICV-EUiA”. Una premissa que durant setmanes ha expressat l'esquerra independentista anticapitalista i que aquesta tarda la diputada Isabel Vallet ha repetit al programa l'Oracle de Catalunya Ràdio.
Vallet ha explicat que no es volen lligar a formacions que fins ara han tingut alguna responsabilitat al govern barceloní. Així, segons Vallet, una candidatura amb Iniciativa no representa una alternativa política real per capgirar la ciutat i posar-la del tot al servei de les persones.
“En cap cas, cap persona vinculada al govern de la ciutat podia formar part d’una candidatura que aspiri a capgirar la ciutat. En aquest sentit, era límit, a nosaltres ens limitava, era una línia vermella, la presència d’Iniciativa per Catalunya”. Per altra banda, la diputada cupaire ha afegit que l’objectiu independentista de la CUP també els ha allunyat de la possibilitat d’integrar-se en aquesta candidatura.
La CUP dóna carbasses a Colau
L'esquerra independentista anticapitalista no vol anar al costat d'ICV
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
-
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions David Cobo
Publicat el 20 de gener de 2015 a les 16:43
Et pot interessar
-
Política
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez
-
Política
I Esquerra, què?
-
Política
Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
-
Política
Al PP se li acumulen les desgràcies
-
Política
Estrasburg es pronunciarà la setmana que ve sobre la presó preventiva de Turull, Junqueras i Sànchez
-
Política
L'endemà del trencament
