Ras i curt. Així és com la CUP ha rebutjat entrar en la candidatura conjunta encapçalada per Ada Colau perquè “no vol anar al costat d’ICV-EUiA”. Una premissa que durant setmanes ha expressat l'esquerra independentista anticapitalista i que aquesta tarda la diputada Isabel Vallet ha repetit al programa l'Oracle de Catalunya Ràdio.
Vallet ha explicat que no es volen lligar a formacions que fins ara han tingut alguna responsabilitat al govern barceloní. Així, segons Vallet, una candidatura amb Iniciativa no representa una alternativa política real per capgirar la ciutat i posar-la del tot al servei de les persones.
“En cap cas, cap persona vinculada al govern de la ciutat podia formar part d’una candidatura que aspiri a capgirar la ciutat. En aquest sentit, era límit, a nosaltres ens limitava, era una línia vermella, la presència d’Iniciativa per Catalunya”. Per altra banda, la diputada cupaire ha afegit que l’objectiu independentista de la CUP també els ha allunyat de la possibilitat d’integrar-se en aquesta candidatura.
La CUP dóna carbasses a Colau
L'esquerra independentista anticapitalista no vol anar al costat d'ICV
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2015 a les 16:43
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador