Ras i curt. Així és com la CUP ha rebutjat entrar en la candidatura conjunta encapçalada per Ada Colau perquè “no vol anar al costat d’ICV-EUiA”. Una premissa que durant setmanes ha expressat l'esquerra independentista anticapitalista i que aquesta tarda la diputada Isabel Vallet ha repetit al programa l'Oracle de Catalunya Ràdio.
Vallet ha explicat que no es volen lligar a formacions que fins ara han tingut alguna responsabilitat al govern barceloní. Així, segons Vallet, una candidatura amb Iniciativa no representa una alternativa política real per capgirar la ciutat i posar-la del tot al servei de les persones.
“En cap cas, cap persona vinculada al govern de la ciutat podia formar part d’una candidatura que aspiri a capgirar la ciutat. En aquest sentit, era límit, a nosaltres ens limitava, era una línia vermella, la presència d’Iniciativa per Catalunya”. Per altra banda, la diputada cupaire ha afegit que l’objectiu independentista de la CUP també els ha allunyat de la possibilitat d’integrar-se en aquesta candidatura.
La CUP dóna carbasses a Colau
L'esquerra independentista anticapitalista no vol anar al costat d'ICV
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2015 a les 16:43
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política La família de Guillem Agulló demana a Illa que li retorni el Premi després de relegar-lo
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols