Nova reunió entre la CUP i Junts pel Sí. Els diputats de la formació de l'esquerra independentista Anna Gabriel i Antonio Baños s'han trobat amb Raül Romeva aquesta tarda al Parlament. Tots tres han mantingut una breu reunió al despatx d'aquest últim.
Segons expliquen fonts de la CUP, la trobada ha estat "informal i merament informativa" i ha servit per comentar cara a cara el resultat d'empat de l'assemblea d'aquest diumenge i el calendari previst.
Romeva ha assenyalat aquest dilluns que ja es va presentar una proposta d'acord a la candidatura de l'esquerra independentista i que són els seus membres els que han de "desencallar aquesta situació".
La CUP i Junts pel Sí es reuneixen de nou després de l'assemblea
Gabriel i Baños s'han trobat amb Romeva per parlar de l'"empat" d'aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
-
El Ministeri de Justícia buscarà solucions amb la Generalitat i la Síndica a les queixes per catalanitzar-se el nom Pau Espí Solé
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
Publicat el
28 de desembre de 2015 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Política
«Molts okupes del 1996 no hauríem imaginat mai defensar urnes el 2017»
-
Política
PSC, ERC, Comuns i CUP demanen que el Parlament rebutgi l'ampliació de la pena de mort a Israel
-
Política
Esther Niubó tornarà a la feina dimarts vinent després de dos mesos de baixa
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom
-
Política
El TSJC amnistia l'exconsellera Natàlia Garriga per l'organització de l'1-O
