Nova reunió entre la CUP i Junts pel Sí. Els diputats de la formació de l'esquerra independentista Anna Gabriel i Antonio Baños s'han trobat amb Raül Romeva aquesta tarda al Parlament. Tots tres han mantingut una breu reunió al despatx d'aquest últim.
Segons expliquen fonts de la CUP, la trobada ha estat "informal i merament informativa" i ha servit per comentar cara a cara el resultat d'empat de l'assemblea d'aquest diumenge i el calendari previst.
Romeva ha assenyalat aquest dilluns que ja es va presentar una proposta d'acord a la candidatura de l'esquerra independentista i que són els seus membres els que han de "desencallar aquesta situació".
La CUP i Junts pel Sí es reuneixen de nou després de l'assemblea
Política
Gabriel i Baños s'han trobat amb Romeva per parlar de l'"empat" d'aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
Política El PP apuja el to i demana la dimissió de Puente: «No pot arribar a dimarts» Bernat Surroca Albet
-
-
Societat Primer informe sobre l'accident de Toledo: l'AVE va xocar a entre 160 o 200 quilòmetres per hora Neus Climent
-
Societat Així es treballa al centre de control d'Adif: «Manca d'experiència i 22 trens a càrrec d'una persona» Natàlia Pinyol
-
Societat Alerta per una estafa per SMS als familiars de les víctimes de l'accident de Toledo Neus Climent
Publicat el
28 de desembre de 2015 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Política
La Junta Electoral expedienta Sánchez pel vídeo gravat davant el «Guernika» al Museu Reina Sofía
-
Política
Manual de psicopatologia per votar el 29-N
-
Política
L'exdiputada d'ERC que serà cap de llista d'un partit minoritari el 29-N
-
Política
El diari d'Eduardo Inda va pagar la defensa de Koldo García al Suprem
-
Política
Feijóo reclama responsabilitats polítiques per l'accident de Toledo
-
Política
L'antifeixisme de tots
