La CUP del Pla de l'Estany es solidaritza amb els dos membres del Casal Independentista de Banyoles detinguts per pintar la façana del consistori i de cinc col·legis electorals de la localitat amb el lema 'No votis'. La CUP demana "l'alliberament immediat sense càrrecs" dels detinguts i reivindica que les eleccions generals no són una eina útil en la lluita de d'independentisme català. El Casal Independentista del Pla de l'Estany ha convocat una concentració aquest diumenge a les cinc de la tarda en suport als detinguts davant la comissaria de Vista Alegre de Girona.
En el comunicat de la CUP del Pla de l'Estany, el partit se solidaritza amb els detinguts de Banyoles i destaca que durant els últims quinze dies s'ha portat a terme la campanya 'No els hi seguim el joc...el 20-N abstenció'.
En concret, es tracta d'una campanya per promoure l'abstenció a les eleccions generals i potenciar el projecte "d'Unitat Popular als Països Catalans". Segons el comunicat de la CUP, les eleccions generals espanyoles no són "una eina útil" en la lluita de d'independentisme català i defensen que l'estat de les autonomies és "incompatible" amb la llibertat dels Països Catalans.
La CUP se solidaritza amb els detinguts per les pintades
Demana "l'alliberament immediat sense càrrecs"
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2011 a les 18:58
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
