La Candidatura d’Unitat Popular de Barcelona (CUP) ha tancat definitivament la porta a Portabella. Feia mesos que reiteraven per activa i per passiva que no treballaria amb cap formació que defensés el que denominen "model actual de Barcelona". Tot i així, s'englobava la formació de l'esquerra independentista en l'intent de Jordi Portabella de crear un "tercer espai" sobiranista per a les municipals del maig.
Després d'una trobada entre representants d'ambdós partits, la CUP ha anunciat que no pensa negociar amb ERC cap tipus de coalició. En aquest sentit aposten per canviar el model de ciutat un fet que entenen que no fan els republicans que qualifiquen "d'oposició a la carta".
La CUP tanca definitivament la porta a Portabella
La formació de l'esquerra independentista anuncia que no negociarà una coalició amb ERC per les municipals de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de gener de 2011 a
les 21:00
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
