La Diputació de Barcelona ha nomenat Núria Parlon vicepresidenta cinquena a proposta del PSC. Una decisió que no ha agradat a la CUP Poble Actiu. El grup ha criticat "l'opacitat" del nomenament -es tracta de l'única vicepresidenta que no es va aprovar en el ple del cartipàs- i considera que s'ha fet a "esquenes" de l'opinió pública.
La presidenta del grup a la Diputació, Laia Sabater, ha assegurat que Parlon és una vicepresidenta "fantasma", que encara no té assignades les seves tasques, fet que no és la primera vegada que succeeix, segons la CUP.
La Diputació de Barcelona nomena la socialista Núria Parlon vicepresidenta cinquena
La CUP Poble Actiu denuncia "l'opacitat" de la decisió
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
04 d’agost de 2015 a
les 19:07
Et pot interessar
-
Política
El finançament irregular de CDC apareix vinculat a Andorra en el judici contra els Pujol
-
Política
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Política
La Intersindical demana una proposició de llei per establir un SMI català
-
Política
Els Comuns esperen resposta del Govern en habitatge i Rodalies per avançar en els pressupostos
-
Política
La CUP també descarta la via Rufián: «És un projecte centrat a servir l'estat espanyol»
-
Política
Sumar, Comuns, IU i Més Madrid presentaran un projecte unitari el 21 de febrer per mantenir dempeus l'esquerra del PSOE
