La Diputació de Barcelona nomena la socialista Núria Parlon vicepresidenta cinquena

La CUP Poble Actiu denuncia "l'opacitat" de la decisió

Publicat el 04 d’agost de 2015 a les 19:07
La Diputació de Barcelona ha nomenat Núria Parlon vicepresidenta cinquena a proposta del PSC. Una decisió que no ha agradat a la CUP Poble Actiu. El grup ha criticat "l'opacitat" del nomenament -es tracta de l'única vicepresidenta que no es va aprovar en el ple del cartipàs- i considera que s'ha fet a "esquenes" de l'opinió pública.

La presidenta del grup a la Diputació, Laia Sabater, ha assegurat que Parlon és una vicepresidenta "fantasma", que encara no té assignades les seves tasques, fet que no és la primera vegada que succeeix, segons la CUP. 
Escull Nació com la teva font preferida de Google