La Diputació enceta una campanya per potenciar el comerç de proximitat

'Hi havia una vegada un comerç... Tot el que necessites a les teves mans' és el lema de la iniciativa que vol posar en valor el comerç urbà entre els més joves

Publicat el 29 de novembre de 2013 a les 21:48


La Diputació de Barcelona ha engegat la campanya 'Hi havia una vegada un comerç... Tot el que necessites a les teves mans', per fomentar el comerç de proximitat entre els més petits per transmetre'ls-hi, mitjançant un contecontes que anirà a les escoles, com n'és de vital tenir comerç a les ciutats.

Els municipis d'Arenys de Mar, Barberà del Vallès, Calaf, Vilafranca del Penedès i Badalona seran on es posarà en marxa aquest projecte pilot que intentarà difondre entre els infants valors com la proximitat, la quotidianitat, la importància de menjar sa, la compra responsable, el passeig i la integració dels nouvinguts.

Per a més informació, visiteu el web de la Diputació.