La fiscal general de l'Estat, Consuelo Madrigal, ha declarat aquest dissabte que estudiarà l'Informe de la Comissió Antiviolència sobre la xiulada de l'himne a la final de la Copa del Rei de futbol però ha recordat que "tot depèn de la identificació del participants en l'organització de l'esdeveniment", i diu restar a l'espera per veure quina informació es remet sobre els possibles responsables.
Així ho ha expressat Madrigal en declaracions als mitjans abans d'assistir a la clausura del Congrés de la Unió Progressista de Fiscals a Palma de Mallorca, on ha explicat que aquest divendres encara no havien rebut aquest informe però que ho estudiaran i analitzaran per veure "quina informació ens remeten de possibles responsables".
La fiscal general no ha volgut anticipar una valoració però ha apuntat que "els símbols i emblemes nacionals, com l'himne i la bandera, poden ser ultratjats d'una manera o d'una altra".
La fiscal espera l'informe de la xiulada per identificar-ne els participants
Consuelo Madrigal ha explicat que aquest divendres encara no havia rebut aquest informe però que ho estudiaran i analitzaran per veure "quina informació ens remeten de possibles responsables"
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2015 a les 18:23
Et pot interessar
-
Política Els Comuns acusen el PP d'impulsar un «cop d'estat tou» a la Conferència de Presidents
-
Política Azcón veu «raons polítiques i no tècniques» en el debat sobre el trasllat de les pintures de Sixena
-
Política El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP
-
Política Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana
-
Política Les millors imatges de la conferència de presidents a Barcelona
-
Política El menú de la conferència de presidents: fet per un xef català i amb plats tradicionals