La Generalitat ha publicat aquest dimarts un llistat amb els 14 locals on els catalans que viuen a l'estranger podran votar en el procés de participació del 9 de novembre.
Així, la llista, que pot consultar-se en el web del 9N de la Generalitat, recull que es podrà votar en les cinc delegacions que el Govern té a l'exterior, i la resta són seus d'Acció, l'agència per a la competitivitat de les empreses catalanes.
El Govern té delegacions a l'estranger a París, Berlín, Brussel·les, Londres i Nova York, i els locals d'Acció en els que es podrà exercir el dret a vot són el de Buenos Aires, Sydney, Tòquio, Xangai, Mont-real, Mèxic D.F, Milà, San José i Bogotà.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2014 a les 17:19
Et pot interessar
-
Política Illa, davant els socialistes europeus: «Seria una magnífica notícia que el català fos oficial a la UE»
-
Política La carta als Reis de l'oposició al pressupost de Collboni: de «decreixement turístic» a xecs nadó
-
Política Els Comuns insten Illa a centrar-se en els acords d'habitatge abans d'abordar el pressupost del 2026
-
Política El «soft power» del PSC a Madrid
-
Política Oriol Junqueras fa una xerrada a la UAB l'endemà del xou ultra de Vito Quiles
-
Política El govern espanyol es desmarca del resultat de l'opa: «No hi ha hagut una intervenció, sinó una participació»