La Guàrdia Urbana ha frustrat un segrest exprés aquest migdia a la zona del Diagonal Mar, al districte de Sant Martí de Barcelona. Segons informa El Periódico, dos homes han estat detinguts amb una dona segrestada al seu propi cotxe i obligada a anar pels caixers a extreure diners.
Segons explica el diari, els agents haurien aturat el cotxe i demanat la documentació als dos ocupants davant el seu estrany comportament. En veure que el vehicle no era seu, era de la dona, els han fet baixar i l'han revisat. Als seients de darrere, tapada amb una manta, hi havia la dona.
Pretenien dur-la pels màxims caixers possibles, asseguren les fonts policials citades pel diari, per anar extraient diners de la targeta de crèdit. El seu marit ha estat avisat, ja que havia denunciat la seva desaparició.
La Guàrdia Urbana frustra un intent de «segrest exprés» a Barcelona
Política
Segons informa "El Periódico", dos homes han retingut una dona contra la seva voluntat a la zona de Diagonal Mar per obligar-la a treure diners de diversos caixers
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
27 de juliol de 2018 a
les 22:44
Actualitzat el
27 de juliol de 2018 a les
22:57
Et pot interessar
-
Política
Dimiteix Tomás Carrión, número dos de Núria Parlon a Interior
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
El govern espanyol activa un pla d'emergència de 165 milions per a Ceuta
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
