La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha assegurat que ara hi ha "maduresa política suficient" per poder tenir sobre la taula una nova llei electoral pròpia aquesta legislatura.
Si bé ha reconegut que la ponència parlamentària no podrà constituir-se abans de l'estiu per qüestió de terminis, la vicepresidenta sí que ha dit que ha vist "voluntat d'acord" per desencallar la nova normativa. Sobretot, després de reunir-se amb el nou secretari general dels socialistes, Pere Navarro.
Ara bé, Ortega ja ha alertat que enllestir la nova llei no serà sinònim de poder-la aplicar en les properes eleccions al Parlament, perquè caldrà temps per donar-la a conèixer entre la ciutadania.
La llei electoral, aquest any sí?
El Govern assegura que ara hi ha "maduresa política suficient" per pactar-ne la reforma a finals de legislatura
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2012 a les 15:13
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
