[municipalsinformacional]
Les eleccions municipals d'aquest 28 de maig deixen escenes, si més no, grotesques. És el cas d'un petit poble del Moianès, on s'ha presentat una llista que es podria considerar "fantasma" i "familiar". Vuit dels nou candidats de la llista que Junts ha presentat a Santa Maria d'Oló es diuen o Antonell o Cubarons o, fins i tot, Antonell Cubarons, com és el cas del seu cap de llista, Joan.
[noticiadiari]2/255801[/noticiadiari]
A més, cap dels candidats no només no estan empadronats al municipi, sinó que ni tan sols hi tenen una segona residència. La relació que els membres de la llista tenen amb el municipi es limita al fet que hi tenen uns cosins que sí que hi resideixen, però, curiosament, aquests cosins no van a la llista.
L'alcaldable va néixer a Santa Maria d'Oló, però va marxar a viure fora amb els seus pares quan tenia 5 anys, i des de llavors, la seva presència al poble s'ha limitat a les visites familiars. Segons expliquen al poble, la llista s'ha completat amb els pares, el germà, els fills i tins i tot alguna tieta de l'alcaldable.
[plantillavirals]
La llista fantasma i «familiar» de Junts en un poble del Moianès
Vuit dels nou candidats de la formació de Borràs i Turull a Santa Maria d'Oló comparteixen cognoms i no són residents del poble
ARA A PORTADA
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern mira de capejar la crisi amb un «acord de país» per «refundar» Rodalies Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
ERC demana a Paneque que el responsable de la nova Rodalies assumeixi també la gestió de Renfe Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Denúncia a la Fiscalia per despeses indegudes d’Irene Pardo, dirigent del PP català Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 26 d’abril de 2023 a les 17:32
Et pot interessar
-
Política
L'Agència Tributària de Catalunya incorporarà temporalment 152 treballadors per ajudar a fer la declaració de la renda
-
Política
Indignació davant de la seu de Junts pel vot que va fer caure l'escut social contra els desnonaments
-
Política
Esquerra Catalana dels Treballadors
-
Política
El Parlament valida la pròrroga pressupostària gràcies a PSC, ERC i Comuns
-
Política
Jordi Graupera impulsa un manifest amb més de 7.500 firmes per «fer fora» Renfe de Catalunya
-
Política
Els testimonis reiteren a l'Audiència Nacional que els negocis amb Pujol eren reals i legals
