El govern espanyol en funcions ha anunciat que esperarà a la "publicació oficial" de la moció del Parlament aprovada aquest dimarts a la tarda que rebutja la "censura" del Tribunal Constitucional a l'autodeterminació i a la reprovació de la monarquia, en el que ha suposat la resposta dels tres partits independentistes de la cambra, JxCat, ERC i la CUP, a la sentència de l'1-O.
En tot cas, malgrat ser prudents i no esclarir quin pas pretén fer l'executiu en funcions, fonts de la Moncloa ja han advertit que el govern encapçalat per Pedro Sánchez "no deixarà mai sense resposta ni permetrà res que sigui il·legal".
La Moncloa ja alerta l'independentisme: «No permetrem res que sigui il·legal»
El govern espanyol esperarà a la publicació de la moció per fer un primer pas oficial
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2019 a les 19:53
Et pot interessar
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política Ultres amb micròfon
-
Política El Pacte Nacional per la Llengua en imatges
-
Política «Va ser difícil de nassos»: els passos al costat (forçats) de Mas i Urkullu
-
Política El Parlament pren la iniciativa per evitar situacions com les del Congrés amb els agitadors ultres