El govern espanyol en funcions ha anunciat que esperarà a la "publicació oficial" de la moció del Parlament aprovada aquest dimarts a la tarda que rebutja la "censura" del Tribunal Constitucional a l'autodeterminació i a la reprovació de la monarquia, en el que ha suposat la resposta dels tres partits independentistes de la cambra, JxCat, ERC i la CUP, a la sentència de l'1-O.
En tot cas, malgrat ser prudents i no esclarir quin pas pretén fer l'executiu en funcions, fonts de la Moncloa ja han advertit que el govern encapçalat per Pedro Sánchez "no deixarà mai sense resposta ni permetrà res que sigui il·legal".
La Moncloa ja alerta l'independentisme: «No permetrem res que sigui il·legal»
El govern espanyol esperarà a la publicació de la moció per fer un primer pas oficial
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2019 a
les 19:53
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
