ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2008 a
les 06:00
La Plataforma pel Dret de Decidir i Sobirania i Progrés donem les gràcies als voluntaris i voluntàries que van recollir signatures el passat dia 9 de març, tot i la prohibició de les Juntes Electorals de Barcelona i Tarragona. Sabem que sense el vostre esforç i dedicació no hauria estat possible. També us encoratgem perquè aquest proper cap de setmana, si en teniu ganes i disposeu de material, continueu recollint signatures fins a emplenar les butlletes. Confiem en vosaltres i en el vostre criteri per tirar endavant aquest acte. També volem aprofitar per agrair als ciutadans i ciutadanes de Catalunya, dels Països Catalans i d'arreu el suport que ens han donat en aquest acte. Esperem continuar tenint el seu suport fins fins que tots plegats aconseguim que Catalunya pugui exercir el Dret de Decidir- Moltes gràcies Comissió 9 de març - Plataforma pel Dret de Decidir i Sobirania i Progrés
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
