Cent mil bales de goma, dotze mil pots de fum, mil escuts i centenars de cascs. Aquest és tot el material que el Servei d'Armament de la policia espanyola enviarà als antidisturbis espanyols que estan desplegats a Catalunya. Segons una informació d'El Español, els esdeveniments que van succeir en territori català durant les setmanes d'octubre han accelerat, segons el diari, la nova compra de material.
Asseguren que la policia espanyola també ha organitzat la compra de quinze mil defenses extensibles, que es distribuiran a finals d'any a tots els operatius d'antiavalots de la Policia Nacional. El mitjà espanyol assenyala que la Direcció General de la Policia va aprovar l'adquisició de tot aquest material el juny de 2019.
També s'han adquirit 1.190 unitats per cada un dels següents elements: proteccions de braç, proteccions de cama, guants antitall, i armilla anti-trauma.
La policia espanyola envia 100.000 bales de goma pels seus antidisturbis a Catalunya
Segons una informació d'«El Español», el Servei d'Armament també enviarà 12.000 pots de fum, mil escuts i centenars de cascs
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2019 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns reclamen que la Generalitat pugui «planificar i executar obra» a Rodalies per aprovar els pressupostos
-
Política
ERC referma el «no» a la proposta de Rufián: «Cal una esquerra de quilòmetre zero»
-
Política
Dret a la vaga i dret al canvi
-
Política
Alamany supera la recollida d'avals i es converteix en la candidata d'ERC a Barcelona el 2027
-
Política
A l'Aragó només hi guanya Vox
-
Política
Tot el que està en joc a les eleccions a l’Aragó
