La mostra de 28 fotografies sobre l'1-O que s'exposarà a l'edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida ha arrencat amb polèmica després que la universitat hagi decidit ajornar-ne la inauguració i escurçar-la. En un principi, l'exposició havia de durar fins el 29 de març, però des de la universitat s'ha decidit mantenir-la durant quinze dies.
El vicerector d'Activitats Culturals de la UdL, Joan Biscarri, ha explicat que "quatre mesos d'exposició no tenia sentit ja que la durada habitual de les exposicions que acull la UdL és d'un mes".
La jornada de l'1-O va ser documentada en milers d'instantànies, tant de ciutadans com de professionals de la fotografia. Segons han explicat des de la UdL, la mostra posa manifest, no només la realitat que recullen les instantànies amb algunes de les càrregues policials, sinó els sentiments que com milers de persones, van experimentar els 14 fotògrafs durant aquella jornada.
La Universitat de Lleida escurça tres mesos una exposició sobre l'1-O i ajorna la inauguració
Política
El vicerector, Joan Biscarri, assegura que "no té sentit" mantenir-la fins a finals de març
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
04 de desembre de 2018 a
les 22:10
Et pot interessar
-
Política Puigdemont acusa el Tribunal de Comptes de «rebel·lia» per no aplicar-li l'amnistia
-
Política
Tornar, amb sentit institucional
-
Política
El finançament: crònica de la mort de la gran aposta de la legislatura
-
Política
Alamany assegura que Rufián serà el cap de llista d'ERC el 29-N
-
Política
Els «número 1» del PSOE per Alacant: de lʼastronauta Duque a la possible marcianada Puente
-
Política
ERC i EH Bildu reeditaran la coalició al Senat en les eleccions del 29-N
