Badalona ja ho té tot apunt per acollir la Via Catalana. Dimarts a la tarda, els organitzadors de la Via Catalana presentaven la secció badalonina de la mateixa i ho feien deixant clar que hi ha dues reivindicacions importants a fer: la nacional i la social. Comentaven, així, "la necessitat que la ciutadania s'uneixi per reclamar tots els drets, des del dret a decidir el futur polític de Catalunya, fins a qualsevol altre dret social".
La Via Catalana que passa per Badalona travessarà "des de la Mora fins al Manresà seguint així tota la línia de la costa. En total uns 10 subtrams, d'uns 500 metres cadascun". No obstant això, s'ha convocat també el que han anomenat #tramProgrés, "la part social d'aquesta diada". Organitzat pels col·lectius socials Àgora Ciutadana i Pelsnos3drets, l'objectiu és fer un ramal de la cadena humana que enllaçarà dos centres educatius a les quatre de la tarda.
- Pàgina especial Via Catalana, minut a minut
La Via Catalana pren Badalona
10.000 persones s'han inscrit a la cadena humana de la ciutat barcelonina | Segons els organitzadors ha estat una de les poblacions que s'ha omplert més ràpid
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2013 a les 19:42
Et pot interessar
-
Política
Felip VI diu que el 2025 deixa una «sensació creixent d'amenaça» i defensa un «ordre global basat en normes»
-
Política
Xiulada a Moreno Bonilla mentre feia de rei Baltasar a la cavalcada de Sevilla
-
Política
La carta política als Reis d'Orient: què demanen els partits per al 2026?
-
Política
Barcelona respondrà a la marxa del The District amb la creació d'una fira sobre «habitatge assequible»
-
Política
Illa se la juga el 2026 amb els pressupostos sense aprovar
-
Política
Els interrogants a Barcelona de cara al 2026
