L'activista investigat per les pintades a la subdelegació del govern espanyol a Girona ha sortit en llibertat després que la policia espanyola el detingués aquesta tarda a l'Escala (Alt Empordà).
El jove, Lluc H., ha passat a disposició del jutjat de Guàrdia de Figueres i s'ha acollit al dret a no declarar. Està investigat per suposats delictes de desordres públics i danys arran de les protestes del 25 de març i va decidir no presentar-se al jutjat on estava citat a declarar.
A les portes del jutjats, s'hi ha concentrat una vintena de persones, alguns dels quals membres del col·lectiu La Forja, convocats pels CDR per donar-li suport. Huguet els ha agraït la convocatòria i ha assegurat que "la Guàrdia Civil ens vol silenciats" i "si no hi som tots, ho acabaran aconseguint".
L'activista investigat per les pintades a la subdelegació del govern espanyol a Girona, en llibertat
El jove, que ha estat detingut per la policia espanyola per no haver acudit a la citació al jutjat, s'ha acollit al dret a no declarar
ARA A PORTADA
-
«De justícia i sentit comú»: així defensava PP català el finançament singular i el principi d'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
-
-
L’arribada de nou nunci del Papa delata les tensions entre la Moncloa i l’Església espanyola Pep Martí i Vallverdú
-
Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català Mar Riera
Publicat el 02 de juliol de 2018 a les 17:57
Et pot interessar
-
Política El líder del PP a Barcelona Daniel Sirera denuncia un robatori d'objectes de la seva moto a Sant Antoni
-
Política El futur incert dels pressupostos d'Illa
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»