El ple ordinari d'aquest dimarts a Granollers ha tombat la moció que demanava la restitució del llaç groc a la façana de l'Ajuntament. Es tracta d'un text que van dur a aprovació en forma de moció els grups municipals d'ERC, Junts per Catalunya i Primàries, amb la finalitat que tornés a lluir a la plaça de la Porxada.
L'Ajuntament va retirar el llaç el passat mes de març després de la decisió de la Junta Electoral Central relativa als símbols en edificis i espais públics en període electoral. Un cop passades les eleccions, però, els partits sobiranistes havien reclamat que es tornés a penjar en senyal de suport als líders empresonats.
Ara, però, la moció no ha prosperat, en considerar-ho des del PSC com un símbol que ha adquirit ja no només un sentit de defensa de les llibertats i la democràcia, sinó en un senyal de suport "a les posicions independentistes", fet que pot excloure certes sensibilitats. No obstant, des de la formació es manté el rebuig a l'empresonament preventiu dels líders catalans.
L'Ajuntament de Granollers no tornarà a penjar el llaç groc
El PSC s'oposa a la penjada després de la moció que van presentar ERC, Junts i Primàries
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2019 a les 19:50
Et pot interessar
-
Política
Sánchez: «El 2026 aquest govern continuarà deixant-se la pell per millorar la vida de la gent»
-
Política
Collboni situa com a prioritat de cara al 2026 «garantir» que els joves puguin quedar-se a viure a Barcelona
-
Política
El sobiranisme es manifesta a Palma contra les polítiques anticatalanes de PP i Vox
-
Política
El front d'esquerres catalanes, un intent de sacsejada electoral que busca adeptes
-
Política
Collboni guanya, ERC creix, BComú i Junts cauen i Aliança treu el cap, segons el baròmetre de Barcelona
-
Política
Nou rècord de l'habitatge a Barcelona: ja és el principal problema per a un de cada tres veïns
