Òmnium Cultural de l'Alguer ha convocat per a l'Onze de Setembre una "manifestació de solidaritat" amb el procés independentista català i en coordinació amb la Via Lliure, en què espera que hi participin tant el síndic, el centrista Mario Bruno, als consellers municipals, "los representants de totes les institucions, totes les associacions culturals i esportives i de voluntariat, los moviments i partits independentistes sards i totes les persones que són d'acord amb aqueix projecte social i cultural".
L'acte tindrà lloc a tres quarts de cinc de la tarda a la plaça del Portal, a costat del monument a la Unitat de la Llengua. Òmnium-L'Alguer té clar que la Diada d'enguany "precedeix l'important apuntament electoral del 27 de setembre, que té com finalitat la declaració de la independència i autodeterminació del pòpul català".
Des del seu punt de vista, "Catalunya en los últims anys ha posat al centre del debàtit polític i cultural internacional un nou concepte d'una Europa dels pòpuls, fundat a damunt de valors socials culturals i de solidaritat que donguin més força i prospectiva a totes aquelles nacions sense estat com la Catalunya, la Sardenya, la Còrsega i l’Escòcia".
L'Alguer viurà un acte de suport a la Via Lliure per la Diada
Òmnium convida el síndic, Mario Bruno, a participar-hi
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de setembre de 2015 a
les 16:04
Et pot interessar
-
Política
Els bombers voluntaris es vesteixen de «riders» per reclamar millores laborals «urgents»
-
Política
Jaume Graells repeteix com a candidat d'ERC a l'Hospitalet de Llobregat
-
Política
Illa, després de la votació de Ripoll: «Mai farem acords amb qui fa apologia de la intolerància»
-
Política
Empresa mixta i una cadira a Adif: cinc claus del consorci d'inversions
-
Política
Mor Blanca Serra, la històrica activista i militant independentista, als 82 anys
-
Política
«Tindrem un acord pel consorci d'inversions»
