Òmnium Cultural de l'Alguer ha convocat per a l'Onze de Setembre una "manifestació de solidaritat" amb el procés independentista català i en coordinació amb la Via Lliure, en què espera que hi participin tant el síndic, el centrista Mario Bruno, als consellers municipals, "los representants de totes les institucions, totes les associacions culturals i esportives i de voluntariat, los moviments i partits independentistes sards i totes les persones que són d'acord amb aqueix projecte social i cultural".
L'acte tindrà lloc a tres quarts de cinc de la tarda a la plaça del Portal, a costat del monument a la Unitat de la Llengua. Òmnium-L'Alguer té clar que la Diada d'enguany "precedeix l'important apuntament electoral del 27 de setembre, que té com finalitat la declaració de la independència i autodeterminació del pòpul català".
Des del seu punt de vista, "Catalunya en los últims anys ha posat al centre del debàtit polític i cultural internacional un nou concepte d'una Europa dels pòpuls, fundat a damunt de valors socials culturals i de solidaritat que donguin més força i prospectiva a totes aquelles nacions sense estat com la Catalunya, la Sardenya, la Còrsega i l’Escòcia".
L'Alguer viurà un acte de suport a la Via Lliure per la Diada
Òmnium convida el síndic, Mario Bruno, a participar-hi
ARA A PORTADA
-
Llevantada: carreteres tallades, petits desbordaments i un desaparegut a l'Empordà Arnau Urgell i Vidal
-
-
Suspeses les classes a les comarques gironines: demanen evitar desplaçaments fins a les 17 hores Arnau Urgell i Vidal | Marc Orts i Cussó
-
El Meteocat allarga la llevantada amb 20 comarques amb avisos per pluja, neu, vent i mala mar Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 01 de setembre de 2015 a les 16:04
Et pot interessar
-
Política
Elisenda Alamany formalitza la candidatura a l'alcaldia de Barcelona
-
Política
Albert Dalmau farà de «president» a la sessió de control del Parlament
-
Política
No baixar del tren
-
Política
El Govern es reorganitza sense Illa per no aturar l'activitat
-
Política
Què és l'osteomielitis púbica, la malaltia que té Salvador Illa?
-
Política
Salvador Illa deixa l'UCI i passa a planta
