L'ANC ha convocat mobilitzacions aquest dijous a les 19.30 hores en diverses poblacions catalanes per exigir un acord entre Junts pel Sí i la CUP perquè compleixin el "mandat" de les eleccions del 27-S.
Segons ha informat l'entitat en un comunicat, aquest dijous hi haurà una concentració a la plaça Sant Jaume de Barcelona i a la plaça del Vi de Girona, i queden a l'espera de confirmar actes en altres municipis.
L'ANC "exigeix" a totes les forces polítiques independentistes un esforç per arribar a un acord que permeti investir un president de la Generalitat, formar govern i iniciar un procés constituent per construir la república catalana.
Més enllà, han assegurat que Catalunya viu un moment transcendental i que és responsabilitat "de tots" fer tot el que estigui a les seves mans per avançar, sense retrets, amb generositat i sentit de país.
També han subratllat que l'entitat va néixer per complir l'objectiu d'arribar a la independència política de Catalunya, i han assegurat que no es detindran fins a aconseguir-ho.
L'ANC convoca concentracions per exigir un acord entre Junts pel Sí i la CUP
Política
Les mobilitzacions tindran lloc aquest dijous a les 19.30 h. a la plaça Sant Jaume de Barcelona i la del Vi de Girona | L'entitat està a l'espera de confirmar actes en altres municipis
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de gener de 2016 a
les 14:02
Et pot interessar
-
Política
Quin Pujol ens interessa
-
Política
«Només la pressió popular fa moure l'Estat»
-
Política
L’endemà de la Diada: relligar ideals i quotidianitat
-
Política
La reivindicació de l'estat propi torna al centre de Barcelona: les millors fotos de la Diada
-
Política
«S'ha agafat Castella com a ànima i espill d'Espanya»
-
Política
La llengua reactiva els joves per la Diada: «Vull poder parlar en català a la universitat»
