L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha denunciat, aquest dissabte, la petició que s'ha realitzat a diversos veïns de la plaça Catalunya de Bagà, perquè retiressin durant l'Ultra Pirineu les estelades que tenien penjades a les finestres i balcons. Així ho han manifestat a NacióDigital, tot lamentant que alguns veïns ho han fet, i també celebrant que, altres, les han mantingut i, fins i tot, n'han penjat de més grans.
De fet, durant l'arribada de Kilian Jornet i de Núria Picas s'ha desplegat, durant uns instants, una estelada de diversos metres, i també n'hi havia d'altres que omplien les façanes de les cases, tot i que menys que de costum.
Aquesta petició, segons han explicat els organitzadors de la cursa als veïns, es fa cada any per no barrejar esport i política, sobretot, en una cursa d'interès mundial com l'Ultra Pirineu. L'ANC ha denunciat aquesta situació, i ha instat a penjar estelades fins que finalitzi la prova.
L'ANC denuncia que s'hagi demanat la retirada d'estelades a l'Ultra Pirineu
Alguns veïns s'hi han negat i han penjat banderes gegants
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La negociació dels pressupostos, en marxa: els Comuns fixen posició amb ERC distanciada Bernat Surroca Albet
-
Sumar, Comuns, IU i Més Madrid presentaran un projecte unitari el 21 de febrer per mantenir dempeus l'esquerra del PSOE Redacció
Publicat el
19 de setembre de 2015 a
les 21:43
Et pot interessar
-
Política
El Govern preveu la reobertura de Rodalies a principis de la setmana vinent
-
Política
Els Comuns esperen resposta del Govern en habitatge i Rodalies per avançar en els pressupostos
-
Política
La CUP també descarta la via Rufián: «És un projecte centrat a servir l'estat espanyol»
-
Política
L'Operació Rufián
-
Política
Els Comuns reclamen que la Generalitat pugui «planificar i executar obra» a Rodalies per aprovar els pressupostos
-
Política
ERC referma el «no» a la proposta de Rufián: «Cal una esquerra de quilòmetre zero»
