L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha denunciat, aquest dissabte, la petició que s'ha realitzat a diversos veïns de la plaça Catalunya de Bagà, perquè retiressin durant l'Ultra Pirineu les estelades que tenien penjades a les finestres i balcons. Així ho han manifestat a NacióDigital, tot lamentant que alguns veïns ho han fet, i també celebrant que, altres, les han mantingut i, fins i tot, n'han penjat de més grans.
De fet, durant l'arribada de Kilian Jornet i de Núria Picas s'ha desplegat, durant uns instants, una estelada de diversos metres, i també n'hi havia d'altres que omplien les façanes de les cases, tot i que menys que de costum.
Aquesta petició, segons han explicat els organitzadors de la cursa als veïns, es fa cada any per no barrejar esport i política, sobretot, en una cursa d'interès mundial com l'Ultra Pirineu. L'ANC ha denunciat aquesta situació, i ha instat a penjar estelades fins que finalitzi la prova.
L'ANC denuncia que s'hagi demanat la retirada d'estelades a l'Ultra Pirineu
Alguns veïns s'hi han negat i han penjat banderes gegants
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de setembre de 2015 a les 21:43
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
