Un total de 218.387,08 euros (183.046 sense IVA) és el pressupost de l'Assemblea per organitzar l'acte del Sant Jordi i l'anella olímpica d'aquest divendres 24 d'abril. Uns números als que ha tingut accès Nació Digital i que es van aprovar la setmana passada a corre-cuita quan es va decidir tirar endavant un gran esdeveniment per escalfar motors en el cicle electoral plebiscitari que s'iniciarà el 24-M.
Els diners es repartiran en quatre partides: en el recinte que inclou el lloguer del Palau Sant Jordi, els serveis i l'esplanada exterior, 77.225 euros; les infraestructures, 109.280 euros; comunicació, 7.765 euros, i un apartat de "diversos" que es calcula en 24.115 euros. Totes les quantitats són amb IVA inclòs.
El pressupost s'ha difós després que en la roda de premsa de dilluns els responsables de presentar l'acte no el poguessin concretar. L'acte del dia 24 no es va acabar de definir fins la setmana passada, i per això fonts de l'ANC expliquen que no van poder concretar el cost total del "gran acte municipalista".
L'ANC es gastarà 218.000 euros per l'acte al Sant Jordi de divendres
El pressupost es va aprovar a corre-cuita pel secretariat la setmana passada
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2015 a les 20:00
Et pot interessar
-
Política
Albert Salvadó i Josep Caparrós, d'ERC a l'Ebre, amnistiats per l'1-O
-
Política
Junqueras refreda l'optimisme del Govern: «Sense acord per l'IRPF no hi ha negociació pressupostària»
-
Política
Illa reivindica el nou finançament per «millorar els serveis públics» en un moment de canvis «accelerats» al món
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Montero i Romero s'enfronten al «Vietnam» autonòmic del finançament
-
Política
Junqueras i Sánchez es van reunir dues vegades en secret abans de la cita pública de dijous passat
