Lara no veu «prou fons» per a l'independentisme
Política
L'editor creu que "només un 25% se sent exclusivament català"
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2013 a
les 19:48
Nova andanada del president del Grup Planeta, José Manuel Lara, contra el procés d'emancipació nacional. Si de bon principi ja va advertir que si Catalunya esdevingués independent marxaria, ara assegura que a Catalunya "les persones que se senten exclusivament catalanes no són més del 15 o 25%". Unes xifres que per l'empresari indiquen que no hi ha prou "fons" per l'independentisme". Ara bé, l'editor sí que percep una sensació de maltractament fiscal. Així ho assegura en una entrevista a Vanity Fair que ha avançat l'agència de notícies Europa Press.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
El Govern destina prop de 200.000 euros a respondre als brots d'Ebola i còlera a la República Democràtica del Congo
-
Política
Carod, una visió en diferit?
-
Política
Jordi Pujol ressuscita Convergència
-
Política
Keynes i la nova síntesi liberalisme-socialdemocràcia
-
Política
Feijóo suma PP, Vox i Junts exigint eleccions: «Sánchez governa contra la majoria de la cambra»
-
Política
Sánchez, davant del PSOE: «Netejarem el que calgui i continuarem governant»
