Finalment, l'assemblea nacional extraordinària de la CUP ha acabat amb un empat entre el "no" i el "sí" a Mas. La primera i la segona ronda de votació havien aconseguit una estreta majoria a favir del segon dels escenaris que proposa "Rebutjar el consell de presidència encapçalat per Artur Mas" i "Esgotar el termini de negociació per una presidència de consens". L'opció perdedora ha estat l'acceptació de l'acord polític i la investidura de Mas. Ara, però, les dues opcions han aconseguit els mateixos vots: 1.515.
De moment, el partit ha anunciat que el 2 de gener el seu consell polític decidirà finalment què fer amb aquest resultat i si accepta investir Artur Mas com a president de la Generalitat o si es decanta per les eleccions del març.
[seguiment]129[/seguiment]
L'assemblea de la CUP acaba en empat i decidirà el consell polític
Tant el "sí" com el "no" a Mas obtenen 1.515 vots
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2015 a les 19:05
Et pot interessar
-
Política Els Comuns demanen a Sàmper comparèixer per la mort de treballadors per calor i sinistralitat laboral
-
Política Francesc Macià
-
Política Un any de la presa de possessió del Govern: entre la gestió i la necessitat de pressupostos
-
Política L’Església catalana acusa Vox de criminalitzar la immigració
-
Política Óscar Puente, l'ariet de Sánchez que incendia «X» contra el PP: «No hi ha desgràcia que no els enxampi de farra»
-
Política Acció exterior, una dècada després: del relat del procés als «temes que preocupen a tothom»