L'Associació de Víctimes del Terrorisme (AVT) actuarà com a acusació popular en la causa contra els set CDR detinguts el 23 de setembre per ordre del jutge de l'Audiència Nacional Manuel García Castellón, segons ha explicat la pròpia entitat a través d'un comunicat.
El jutge que investiga els CDR per terrorisme i tinença d'explosius ha comunicat a l’AVT aquesta tarda de dilluns que accepta la personació, malgrat que li imposa una fiança de 8.000 euros.
L'anunci arriba quan les defenses dels CDR encara no han tingut accés al sumari del cas, un cop el jutge en va aixecar el secret el passat dimecres. Segons l'entitat, el jutge ha establert que totes les acusacions populars hauran de litigar sota una única representació que ara està a mans de l'AVT.
L'Associació de Víctimes del Terrorisme serà acusació popular contra els CDR
L'Audiència Nacional ha acceptat la personació, mentre que les defenses encara no han accedit al sumari
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
28 d’octubre de 2019 a
les 19:11
Et pot interessar
-
Política
El Leviatan devora els seus creadors
-
Política Junts demana que el B1 de català sigui un requisit pel personal dels busos interurbans
-
Política
Junts aposta per Shakira i qüestiona al govern espanyol els «abusos d'Hisenda»
-
Política
Hora de complir
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
