L'Associació Unificada de Guàrdies Civil (AUGC) ha expressat el seu "desconcert" davant les explicacions de Jorge Fernández Díaz. El ministre de l'Interior va assegurar que s'havia reunit amb Rodrigo Rato perquè l'exvicepresident de Bankia se sentia amenaçat i havia rebut missatges intimidatoris a través de la xarxa. Per contra, l'AUGC assegura que no tenen constància de cap denúncia per part de Rato.
És per això que l'associació ha exigit la dimissió del titular de l'Interior i ha denunciat que no tracti per igual les amenaces rebudes per tots els ciutadans. En concret, l'AUGC es queixa que el ministre ha obviat, entre altres, les amenaces de les quals ha estat víctima un dels seus companys. L'agent va denunciar els fets i va aportar proves, però la resposta dels seus superiors va ser la "indiferència", segons l'entitat.
L'Associació Unificada de Guàrdies Civils a Fernández Díaz: «No consten denúncies de Rato per amenaces»
L'AUGC mostra el seu "desconcert" davant les explicacions del ministre de l'Interior i exigeix la seva dimissió
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’agost de 2015 a
les 15:18
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
