[noticiadiari]2/252452[/noticiadiari]
Borràs s'enfronta a 6 anys de presó i 21 d'inhabilitació pels delictes de prevaricació i falsedat documental, per haver adjudicat presumptament 18 contractes a un conegut seu, el també acusat Isaías Herrero. El seu entorn, però, ha mirat de convertir la causa en una més de les diverses causes contra l'independentisme.
"Necessito centrar-me en el més important: defensar la meva innocència", ha explicat. Ho farà acompanyada pel seu partit, l'ANC, el Consell per la República i els seus seguidors més fidels, que comparteixen el relat, però no pel Govern, ERC, la CUP, Òmnium i l'AMI, que no consideren que Borràs sigui víctima d'una persecució política, com denuncia.
Arriba un moment decisiu.
— Laura Borràs
Necessito fer una pausa en la meva vida pública, dedicada als altres, i centrar-me en el que és primordial, que és defensar la meva innocència i tenir cura dels meus i que els meus puguin tenir cura de mi.
Obro parèntesi… pic.twitter.com/WBuWeEnoCZ