Aquesta nit el president de la Generalitat, Artur Mas, ha estat entrevistat per Josep Cuní a 8TV. Aquí hi teniu les deu frases més destacades de les respostes del president.
"Si Rajoy convoca el 27-S, primer en voldria parlar a Catalunya i després decidir si es manté la data del 27-S o es canvia"
"N'hi ha prou amb guanyar en escons, ens hem de regir per les regles de les eleccions perquè no ens han deixat fer un referèndum"
"Fer unes eleccions i guanyar en diputats és escrupolosament democràtic i legal"
"Si guanyo les eleccions jo presidiré el Govern"
"Domina el compromís i la convicció que estem fent l'única cosa que aquest país pot fer per sobreviure i ser dels millor països"
"Em decep la politiqueria. Em cansa i em fatiga"
"El 16% de la població espanyola, que som els catalans, no pot canviar el que vol el 84%"
"Tenim a la nostra mà fer un país que s'acosti a l'ideal",
"L'estat català podria pagar millor les pensions que l'estat espanyol. Aquí tenim més feina i menys atur"
"No m'atabala ser Trending Topic... porto molta mili"
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2015 a
les 22:06
Et pot interessar
-
Política
Els pressupostos del Govern preveuen doblar els recursos del pla de barris
-
Política
Pressupostos i bona política
-
Política
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge
-
Política
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Política
Albiol fitxa l'excandidat del PDECat a Badalona per coordinar la regidoria contra les ocupacions
-
Política
Junts presenta el veto als pressupostos i avisa Illa que són una qüestió de confiança
