L'esquerra independentista i anticapitalista prepara llista
Diverses entitats consensuen deu propostes i un pla de xoc social que es debatran ara en assemblees territorials obertes fins al 25 de gener
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de gener de 2015 a
les 20:01
La candidatura de l'esquerra independentista i anticapitalista comença a caminar. El casino de l'Aliança del Poblenou ha acollit un acte polifacètic en què diverses formacions -la CUP i Procés Constituent com a observador en són algunes- han detallat deu propostes per concórrer a les eleccions que debatran ara assembles obertes al territori amb el 25 de gener de límit. Aposten per la DUI, per no pagar el deute, per desvincular-se de l'OTAN, la UE i l'FMI, i pretenen impulsar un pla de xoc perquè en "ruptura" l'eix nacional es "indissociable" del social, ha dit el diputat David Fernández, que s'ha desmarcat de "càlculs" electorals i ha recordat que la llista única no representa la pluralitat del país.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
