La ministra de Foment, Ana Pastor, confia en què l'AVE arribi a set ciutats més aquest 2015. Les obres dels enllaços i les línies que les concretaran es troben pràcticament enllestides.
Es tracta de Lleó i Palència, ciutats en què està previst que el ferrocarril arribi al setembre, i a les quals s'uniran Burgos i Zamora, a més de Múrcia i Castelló per la zona de Llevant i de Granada. Aquestes línies s'afegiran als 413 quilòmetres d'alta velocitat que s'han posat en marxa al llarg de la legislatura.
Segons els Pressupostos Generals de l'Estat, el ministeri de Foment preveu una inversió de 129 milions en l'exercici del 2016. Més de la meitat aniran a parar al ferrocarril: el govern espanyol hi destinarà 5.460 milions d'euros, un 5% més que el 2015.
Amb l'arribada de l'AVE a aquestes ciutats, la xarxa ferroviària es converteix en la segona línia d'alta velocitat més extensa del món amb 4.000 quilòmetres de longitud.
L'Estat destinarà més de 5.000 milions d'euros a l'AVE i preveu que arribi a set ciutats més aquest 2015
Les noves línies se sumaran als 413 quilòmetres que s'han posat en marxa al llarg de la legislatura
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2015 a les 16:30
Et pot interessar
-
Política
El malestar de les dones del PSOE es cobra una nova dimissió
-
Política
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol
-
Política
El CIS veu Pedro Sánchez immune als casos de corrupció i assetjament
