L'exconseller de Treball i Indústria Jordi Valls ha deixat aquest mes de març Xile per traslladar-se a Mèxic on serà Chief Executive Officer (CEO), o sigui president executiu, de Suez al país nord-americà. Suez és la segona companyia del món en gestió d'aigua i de residus, amb presència a tots els continents i una facturació anual d'uns 15.000 milions d'euros.
De fet, l'empresa és la propietària d'AGBAR, on Valls ha treballat els darrers cinc anys després de deixar la presidència del Port de Barcelona. Del 2011 al 2013, l'exalcalde de Manresa va treballar al Regne Unit com a Country Manager per a Bristol Water, i des de llavors fins a l'actualitat ho ha fet com a Gerent General d'Aguas Andinas, a Xile. Totes dues empreses, integrades a Aigües de Barcelona.
Ara, Jordi Valls treballarà directament per a Suez a Mèxic, integrant totes les unitats de negoci que el grup té en aquest país nord-americà.
L'exconseller Jordi Valls es trasllada a Mèxic on serà president executiu de la multinacional Suez
Política
L'exalcalde de Manresa serà el màxim responsable de la segona companyia mundial en gestió d'aigua i residus al país nord-americà després de cinc anys lligat a AGBAR
ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Publicat el
21 de març de 2016 a
les 19:14
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
