L'exconseller de Treball i Indústria Jordi Valls ha deixat aquest mes de març Xile per traslladar-se a Mèxic on serà Chief Executive Officer (CEO), o sigui president executiu, de Suez al país nord-americà. Suez és la segona companyia del món en gestió d'aigua i de residus, amb presència a tots els continents i una facturació anual d'uns 15.000 milions d'euros.
De fet, l'empresa és la propietària d'AGBAR, on Valls ha treballat els darrers cinc anys després de deixar la presidència del Port de Barcelona. Del 2011 al 2013, l'exalcalde de Manresa va treballar al Regne Unit com a Country Manager per a Bristol Water, i des de llavors fins a l'actualitat ho ha fet com a Gerent General d'Aguas Andinas, a Xile. Totes dues empreses, integrades a Aigües de Barcelona.
Ara, Jordi Valls treballarà directament per a Suez a Mèxic, integrant totes les unitats de negoci que el grup té en aquest país nord-americà.
L'exconseller Jordi Valls es trasllada a Mèxic on serà president executiu de la multinacional Suez
L'exalcalde de Manresa serà el màxim responsable de la segona companyia mundial en gestió d'aigua i residus al país nord-americà després de cinc anys lligat a AGBAR
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2016 a les 19:14
Et pot interessar
-
Política
Barcelona respondrà a la marxa del The District amb la creació d'una fira sobre «habitatge assequible»
-
Política
Illa se la juga el 2026 amb els pressupostos sense aprovar
-
Política
Els interrogants a Barcelona de cara al 2026
-
Política
Junqueras es reunirà el 8 de gener amb Sánchez a la Moncloa per «desbloquejar» el finançament singular
-
Política
Un any amb aroma electoral: tots els interrogants del 2026
-
Política
Mor Maria Eugènia Cuenca, la primera consellera de la Generalitat
