L'exèrcit es gasta 760.000 euros en publicitat de proximitat
Defensa licita 2.000 places per la lleva del 2014
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2014 a les 17:19
El ministeri espanyol de Defensa ha obert el concurs del pla de mitjans per a la campanya de "proximitat, reconeixement i captació pel dia de les Forces Armades". El pressupost base de la licitació és de 760.000 euros. Una quantitat que suposa menys de la meitat de la despesa del 2013, quan va la factura publicitària es va enfilar al dos milions d'euros. Una campanya que s'emmarca en l'oferta de 2.000 places per a lleva d'aquest 2014.
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso