L'exèrcit es gasta 760.000 euros en publicitat de proximitat
Defensa licita 2.000 places per la lleva del 2014
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2014 a les 17:19
El ministeri espanyol de Defensa ha obert el concurs del pla de mitjans per a la campanya de "proximitat, reconeixement i captació pel dia de les Forces Armades". El pressupost base de la licitació és de 760.000 euros. Una quantitat que suposa menys de la meitat de la despesa del 2013, quan va la factura publicitària es va enfilar al dos milions d'euros. Una campanya que s'emmarca en l'oferta de 2.000 places per a lleva d'aquest 2014.
Et pot interessar
-
Política Els Comuns acusen el PP d'impulsar un «cop d'estat tou» a la Conferència de Presidents
-
Política Azcón veu «raons polítiques i no tècniques» en el debat sobre el trasllat de les pintures de Sixena
-
Política El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP
-
Política Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana
-
Política Les millors imatges de la conferència de presidents a Barcelona
-
Política El menú de la conferència de presidents: fet per un xef català i amb plats tradicionals