L'exèrcit es gasta 760.000 euros en publicitat de proximitat
Defensa licita 2.000 places per la lleva del 2014
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2014 a les 17:19
El ministeri espanyol de Defensa ha obert el concurs del pla de mitjans per a la campanya de "proximitat, reconeixement i captació pel dia de les Forces Armades". El pressupost base de la licitació és de 760.000 euros. Una quantitat que suposa menys de la meitat de la despesa del 2013, quan va la factura publicitària es va enfilar al dos milions d'euros. Una campanya que s'emmarca en l'oferta de 2.000 places per a lleva d'aquest 2014.
Et pot interessar
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena
-
Política Tercer expedient del dia: Brussel·les avisa Espanya per no actualitzar la llei contra el blanqueig i la reducció de l'IVA