L'exèrcit es gasta 760.000 euros en publicitat de proximitat
Defensa licita 2.000 places per la lleva del 2014
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2014 a les 17:19
El ministeri espanyol de Defensa ha obert el concurs del pla de mitjans per a la campanya de "proximitat, reconeixement i captació pel dia de les Forces Armades". El pressupost base de la licitació és de 760.000 euros. Una quantitat que suposa menys de la meitat de la despesa del 2013, quan va la factura publicitària es va enfilar al dos milions d'euros. Una campanya que s'emmarca en l'oferta de 2.000 places per a lleva d'aquest 2014.
Et pot interessar
-
Política
L'esquerra plurinacional intenta fixar per llei que el català sigui requisit a la justícia
-
Política
Els pressupostos de Barcelona tornen a complicar-se: BComú demana temps, Collboni manté l'accelerador
-
Política
La Fiscalia demana 24 anys de presó per a Ábalos per corrupció
-
Política
Malestar a ERC per la burla de Romero sobre la independència
-
Política
El PSOE guanyaria les eleccions però el PP retalla distàncies, segons el CIS
-
Política
ERC demana aclarir el paper dels Mossos dins l'estadi al Catalunya-Palestina
