L'exèrcit es gasta 760.000 euros en publicitat de proximitat
Defensa licita 2.000 places per la lleva del 2014
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2014 a les 17:19
El ministeri espanyol de Defensa ha obert el concurs del pla de mitjans per a la campanya de "proximitat, reconeixement i captació pel dia de les Forces Armades". El pressupost base de la licitació és de 760.000 euros. Una quantitat que suposa menys de la meitat de la despesa del 2013, quan va la factura publicitària es va enfilar al dos milions d'euros. Una campanya que s'emmarca en l'oferta de 2.000 places per a lleva d'aquest 2014.
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló