Rètol on s'anuncien els autocars
"AES nació para defender, entre otros Principios, la unidad de España. Este principio con el que nos hemos conjurado nos obliga, nos trasciende. Por ello tenemos la obligación, solos o con quienes nos quieran acompañar, sin medios, con la repulsa y la amenaza de los demás, de ir a Barcelona; de convocarnos y convocaros en la Plaza de San Jaime, en el corazón de Cataluña. El mismo día en el que ellos votan contra España, nosotros diremos un SI a España. Lo diremos con fuerza, con orgullo, con coraje, lo diremos con la sencillez de quien quiere profundamente a su madre patria, del que está dispuesto a darlo todo por ella".
Amb aquest llenguatge més propi d'un dossier "d'actividades contra el régimen" que no pas d'un postulat d'un partit polític d'un estat democràtic, el partit Alternativa Española - hereu de Blas Piñar - convida als seus simpatitzants ha viatjar a Barcelona el 13 de desembre per protestar contra les consultes sobiranistes. El comunicat difon un telèfon mòbil on reservar plaça.
L'extrema dreta espanyola organitza autocars pel 13D
"En la Plaza San Jaime, en el corazón de Cataluña, diremos SÃ a España" és la consigna dels ultres del partit hereu de Blas Piñar.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de desembre de 2009 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Política
ERC es fa seva la proposta de vincular la regularització de migrants amb el català
-
Política
La CUP vol prohibir la compra d'habitatges per destinar-los a segones residències: «Una família, una casa»
-
Política
Junts retreu al Govern que «compri els invents» dels Comuns en habitatge
-
Política
El CIEMEN avala l'exigència del català en la regularització d'immigrants però reclama més recursos
-
Política
Salut recula i no incentivarà els CAP que redueixin la llargada de les baixes
-
Política
ERC posa pressió pel consorci d'inversions i el porta al ple del Parlament
