Les forces de seguretat franceses han localitzat aquest diumenge un petit amagatall d'ETA a la localitat de Montaud, al sud de França, que contenia 19 plaques de matrícula, segons informa la radiotelevisió pública basca Eitb, que cita fonts de la lluita antiterrorista.
Un caçador de la zona, situada a uns 30 quilòmetres de Montpeller, ha estat el que ha trobat el 'zulo', que estava tapat amb una pedra i contenia les plaques de matrícula.
Segons les primeres informacions, la majoria estaven molt deteriorades i algunes d'elles tenien una inscripció en èuscar al revers, possiblement amb informació sobre el model de cotxe on havien d'anar col·locades.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2010 a les 14:28
Et pot interessar
-
Política
El malestar de les dones del PSOE es cobra una nova dimissió
-
Política
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol
-
Política
El CIS veu Pedro Sánchez immune als casos de corrupció i assetjament
