"Dono ple suport a la vaga de docents i pares". Amb aquesta frase, l'oncle i entrenador del tenista Rafael Nadal, Toni Nadal, ha mostrat el seu acord amb la vaga indefinida convocada pels docents a les Illes i que ja ha encetat la seva segona setmana per l'aplicació d'un decret lingüístic pensat per minoritzar el català.
En una entrevista al programa Hora25 de la Cadena Ser, Nadal ha assegurat que "el gran problema a les Illes és el fanatisme, no és possible que l'educació estigui en mans dels polítics, ni d'aquests ni dels altres".
L'oncle i entrenador de Rafa Nadal, amb els docents de les Illes
Toni Nadal assegura que fa "ple suport a la vaga de professors i pares"
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2013 a les 21:54
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló