Última enquesta de les eleccions del 14 de febrer. El Periòdic d'Andorra ha publicat aquest dissabte, jornada de reflexió, la darrera entrega del seu sondeig, prohibits ja a Catalunya. El PSC s'imposaria en vots, però ERC guanyaria en escons. Les dues forces estarien en una forquilla d'entre 31 i 33 cadires al Parlament. Junts, que quedaria tercera (28-30), ha retallat terreny des de la primera enquesta publicada i arriba als comicis en dinàmica ascendent.
L'independentisme, amb el PDECat obtenint representació, revalidaria la majoria absoluta (la CUP sumaria entre 8 i 9 escons, el doble que en les anteriors eleccions) i podria superar el 50% en vots.
La quarta força seria Ciutadans, que s'ensorraria: dels 36 escons del 2017 a 8 o 9 aquest diumenge. El mateix resultat que els comuns i els anticapitalistes. Després vindria Vox amb 7-8 escons i el PP amb 6 o 7, millorant també els seus resultats. El Periòdic d'Andorra pronostica fins a dos diputats per a la formació encapçalada per Àngels Chacón.
[plantillaeleccions]
L'última enquesta prohibida del 14-F deixa bones notícies per a l'independentisme
ERC i Junts disputarien la victòria al PSC i la suma de forces independentistes revalidaria la majoria absoluta i podria superar el 50% en vots

- La seu del Parlament de Catalunya -
- Parlament
Ara a portada
Publicat el 13 de febrer de 2021 a les 14:02
Et pot interessar
-
Política Els Comuns, un any després del 12-M: defensors de l'habitatge amb una aritmètica a favor
-
Política El 60% dels ciutadans creu que el govern espanyol no ha donat prou informació sobre l'apagada, segons el CIS
-
Política Mor l'exalcalde d'Igualada Josep Maria Susanna
-
Política Els Comuns acusen ERC de presentar una proposta de taxa turística «calcada a la de Junts, el PP i Foment»