Magda Oranich, sobre la condemna a Borràs: «Dimitir és de més dignitat»
Política
La presidenta de la comissió de garanties de Junts, on es dirimirà el futur de la líder del partit quan hi hagi sentència ferma, assegura que ella ja hauria plegat si es trobés en aquesta situació
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Un Orgull «defensiu» davant l'extrema dreta per reivindicar totes les lletres del col·lectiu Natàlia Pinyol
-
Societat L'Orgull LGTBIQ+ 2026 enceta un mes ple de reivindicacions: totes les activitats a Catalunya Marc Orts i Cussó
-
Política «Llei i ordre» i ni parlar-ne de Junts: el PP català aprova per unanimitat la ponència política Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
31 de març de 2023 a
les 09:40
Actualitzat el
31 de març de 2023 a les
11:25
Magda Oranich, advocada i presidenta de la comissió de garanties de Junts, ha assenyalat aquest divendres en una entrevista al Cafè d'Idees de Ràdio 4 i La2 que la dimissió seria de "més dignitat" en el cas de Laura Borràs, líder del partit condemnada per corrupció. Poc després que Borràs, en una entrevista a RAC1, hagi deixat clar que no dimitirà -tampoc de la presidència del Parlament-, Oranich ha vaticinat que la situació acabarà amb una "expulsió" a la cambra i amb la retirada de l'escó. "Si fos jo, hauria dimitit", ha assenyalat l'advocada, que es va enfrontar obertament a la presidenta suspesa del Parlament quan la comissió de garanties va acreditar la intimidació de Francesc de Dalmases -molt proper a Borràs- en el cas del FAQS.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Juan Fernández serà el secretari general del PP català i Lorena Roldán portaveu al Parlament
-
Política
Així arriben al congrés totes les famílies del PP català
-
Política
L'arma carregada
-
Política El jutge ofereix a l'Advocacia de l'Estat personar-se contra Zapatero
-
Política
Homenatge a Pujol, Madrid es crema
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
