ARA A PORTADA
-
Política Illa promet destinar el 6% del PIB en educació per superar la crisi a les aules Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras s'arremanga per aconseguir un «gran acord de país» en educació Lluís Girona Boffi
-
Ciutats El Govern activa un pla per climatitzar totes les escoles públiques i 51 residències fins al 2031 Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ceuta passa factura a Sánchez i el PP retalla distàncies, segons el CIS Bernat Surroca Albet
Publicat el
05 de novembre de 2014 a
les 21:36
Dos professionals del món audiovisual, Sergi Moreno i Juan Torres, han produït un espot, 'Mans', que clama pel vot a favor de la independència. La intenció és "tocar la fibra de la gent i intentar mobilitzar-la", ha explicat Moreno a Nació Digital.
Al vídeo, no hi surt explícitament el concepte 'Sí, Sí', perquè com ha explicat el realitzador, "no volíem que estigués limitat a la consulta". A més a més, ha afegit que "nosaltres estem per la independència es digui com es digui", en referència a la vigència que continuaria tenint l'espot en cas d'escenaris alternatius com unes plebiscitàries.
En un primer moment, el guió va ser presentat al departament de Comunicació de l'ANC perquè valorés incloure'l dins la seva campanya, però aquest el va desestimar perquè "no quallava en els seus paràmetres de missatge positiu". Això sí, des de l'Assemblea de Palau Solità Plegamans se'ls va donar suport logístic.
Et pot interessar
-
Política
Albiach retreu a Illa el «triomfalisme» del discurs de mig mandat
-
Política Junts acusa Illa d’amagar «el fracàs» del seu Govern amb el discurs de mig mandat
-
Política
Les 4 «m»: model social, mestres, metges i mossos
-
Política
El Tribunal de Comptes allarga encara més l'aplicació de l'amnistia
-
Política Colau obre la porta a tornar a la política institucional
-
Política
Puigdemont comença a veure la llum després d'un any d'absències
