ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 05 de novembre de 2014 a les 21:36
Dos professionals del món audiovisual, Sergi Moreno i Juan Torres, han produït un espot, 'Mans', que clama pel vot a favor de la independència. La intenció és "tocar la fibra de la gent i intentar mobilitzar-la", ha explicat Moreno a Nació Digital.
Al vídeo, no hi surt explícitament el concepte 'Sí, Sí', perquè com ha explicat el realitzador, "no volíem que estigués limitat a la consulta". A més a més, ha afegit que "nosaltres estem per la independència es digui com es digui", en referència a la vigència que continuaria tenint l'espot en cas d'escenaris alternatius com unes plebiscitàries.
En un primer moment, el guió va ser presentat al departament de Comunicació de l'ANC perquè valorés incloure'l dins la seva campanya, però aquest el va desestimar perquè "no quallava en els seus paràmetres de missatge positiu". Això sí, des de l'Assemblea de Palau Solità Plegamans se'ls va donar suport logístic.
Et pot interessar
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
Junts insta ERC a aprofitar la «debilitat» de Sánchez per forçar-lo a fer concessions amb Catalunya
-
Política
La dimissió d'un membre de la direcció per denúncies d'assetjament agreuja la crisi al PSOE
-
Política
L'Ajuntament de Palma declararà Pedro Sánchez persona non grata
-
Política
Trucades en català i fi a l'«spam»: llum verda a la nova llei d'atenció al client
