L'alcaldable d'ERC a Barcelona, Ernest Maragall, ha assegurat que ja ha conençat a treballar l'estratègia d'"unitat d'acció sobiranista" postelectoral a la ciutat, amb l'ex conseller d'Interior Joaquim Forn.
Forn encara no ha estat confirmat oficialment com a alcaldable del PDECat a la capital catalana però Maragall considera "obvi" que el seu nom és un dels que sonen amb més força per liderar la candidatura del nou espai convergent.
El republicà ho ha explicat després de visitar Forn a la presó de Lledoners, on també s'ha trobat amb el líder del seu partit,Oriol Junqueras.
Maragall reconeix que encara cal definir con es traduirà la unitat sobiranista després de les municipals però ha demanat maximitzar els esforços de les candidatures favorables a la República.
El dirigent d'ERC ha demanat a la CUP que se sumi a la unitat d'acció, i també confia a poder configurar un espai conjunt amb Barcelona en Comú que tingui com a principals reivindicacions la llibertat dels presos polítics i el dret a l'autodeterminació.
El republicà ha insistit que ERC no formarà part de cap llista unitària independentista. "El mapa electoral ja està configurat", ha dit.
Maragall i Forn treballen per la «unitat d'acció sobiranista» a Barcelona
L'alcaldable d'ERC ha visitat l'exconseller i probable candidat del PDECat a les municipals a la presó de Lledoners

- Ernest Maragall, després de visitar Quim Forn i Oriol Junqueras a Lledoners | ERC -
- | ERC
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2019 a les 18:05
Actualitzat el 26 de febrer de 2019 a les 20:46
Et pot interessar
-
Política L'increment de la taxa turística, ajornat, com a mínim, fins després de l'estiu
-
Política El Parlament rebutja l'intent de PP i Vox de forçar una compareixença d'Illa pel cas Cerdán
-
Política Homenatge a Miquel Sellarès, constructor de complicitats
-
Política De què aniran les properes eleccions a Barcelona? Cinc claus per al 2027
-
Política Es pot refer el bloc de la investidura? Els socis posen deures a Sánchez per superar l'escàndol
-
Política L'ACM avisa que els ajuntaments i els consells comarcals estan al límit i demana millor finançament