El conseller d'Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència, Ernest Maragall, ha reobert aquest dilluns la delegació del Govern a Itàlia, que manté la seu a la Via VI di Novembre, a Roma. La reobertura de l'oficina va ser avançada pel conseller en una entrevista a NacióDigital fa quinze dies.
Per a Maragall, però, la reobertura després del tancament pel 155 es fa amb "més ambició", ja que una de les "missions" del delegat Luca Bellizzi seguirà sent, segons ha dit "la representació de què vol dir democràcia i llibertat" a Catalunya davant la perspectiva de "dificultat evident" que suposarà el jucidi al Suprem per la causa de l'1-O.
Maragall també ha anunciat que plegarà com a conseller "aviat" per dedicar-se a la campanya de les eleccions municipals a Barcelona. L'escenari més probable és que el rellevi Alfred Bosch, que es perfila com a pont entre Carles Puigdemont i Oriol Junqueras.
Maragall reobre la delegació del Govern a Itàlia
El titular d'Acció Exterior remarca el paper de les seus a l'estranger davant d'una perspectiva de "dificultat evident" arran del judici al Suprem
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2018 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Política
L'expedient Comín per presumpte assetjament, en «stand by» a Junts més d'un any després
-
Política
«Això no és Ucraïna»: la Moncloa tranquil·litza sobre l'impacte de la guerra a Ormuz
-
Política
Els Comuns veuen una «mala idea» no aprovar els pressupostos fins al juny
-
Política
La CUP veu la legislatura en «punt de no retorn» si fracassen els pressupostos
-
Política
El Parlament Europeu avala la denúncia d'un exassistent de Toni Comín per assetjament sexual
-
Política
Junts avisa que ajornar els pressupostos al juny és «fer perdre temps al país»
