Marcela Topor, dona del president Carles Puigdemont, ha estat aquest dijous la protagonista del programa Fora de Sèrie que emet cada setmana TV3. L'encarregada d'entrevistar-la ha estat la periodista Pilar Rahola, habitual en mitjans de comunicació i biògrafa d'Artur Mas. "Mai faré política; amb un polític a la família en tenim suficient", ha assegurat Topor, provinent de Romania i que treballa com a periodista.
"No he sacrificat la meva feina [pel meu marit]; segueixo en el periodisme, que em motiva i m'agrada", ha assegurat la dona de Puigdemont, que considera un "privilegi" que la seva família s'hagi trobat amb el repte d'afrontar una presidència de la Generalitat completament imprevista. "Intento veure sempre l’ampolla mig plena i viure aquest moment com un privilegi, que és el que és", ha determinat Topor.
La primera dama no té por que el seu marit vaig a la presó, tal com ha contestat a una pregunta de Rahola. “No penso en això, intento pensar sempre en positiu”, ha apuntat. “Sóc una persona optimista de mena”, ha reblat.
Sobre la presumpta mala imatge dels romanesos a Catalunya, la dona del president ha assegurat el següent: "És molt trist [el que s’ha arribat a dir]. Totes les generalitzacions són dolentes". Pel que fa al passat del seu país, Topor ha criticat amb duresa l'època de Ceaucescu a Romania. "Va ser una època molt grisa; hi havia una repressió terrible i els últims anys van ser bastant durs", ha indicat.
Marcela Topor és optimista i discreta. Avui @RaholaOficial ens ajudarà a conèixer-la millor al #ForadeSèrieTV3. A les 22.35 a @tv3cat pic.twitter.com/Y4XQ66S2IH
— Fora de sèrie (@ForadeSerieTV3) 8 de desembre de 2016