L'exconsellera de Salut Marina Geli tancarà la llista de Junts per a les eleccions municipals a Girona, que encapçala la també exconsellera Gemma Geis. Ho ha explicat mateixa formació aquest dissabte a la tarda.
Així, l'exdirigent del PSC tornarà a formar simbòlicament part d'una candidatura de Junts per Catalunya, com ja va fer als dos darrers comicis al Parlament, l'any 2021 i 2017, i el 2015 amb la candidatura de Junts pel Sí (JxSí). Llicenciada en Medicina, actualment Geli és directora general de la Facultat de Medicina de la Universitat de Vic (UVic).
[plantillavirals]
Marina Geli tancarà la llista de Junts a les municipals de Girona
L'exdirigent del PSC tornarà a formar simbòlicament part d'una candidatura de Junts per Catalunya, com ja va fer als dos darrers comicis al Parlament, l'any 2021 i 2017
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2023 a les 18:55
Actualitzat el 04 d’abril de 2024 a les 15:17
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns repliquen el discurs d'Illa: «Polítiques concretes i nou finançament, no només bones paraules»
-
Política
Més fiscalitat i condicionants per a ús residencial: el pla del Govern per frenar la compra especulativa d’habitatge
-
Política
Reset, eleccions o malviure: els tres escenaris per a Sánchez al 2026
-
Política
Illa s'impulsa en Badalona per projectar agenda social: «Què ens queda si no actuem amb humanitat?»
-
Política
Aquest any hem après... Que el pacte Puigdemont-Sánchez tenia data de caducitat
-
Política
El «badalonisme» es dilueix en l'Albiol de sempre
