La secretària general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, ha declarat que una victòria independentista en les pròximes eleccions espanyoles significaria "l'empenta clau perquè arribi aquest gran acord" entre Junts pel Sí i la CUP. En sintonia amb el hashtag de l'acte central de campanya d'ERC al pavelló italià de la Fira Montjuïc (#20DjoVOTO), Rovira ha fet una crida a la participació dels votants independentistes el 20-D "en aquest dies que estem concentrats amb l'acord que ha d'arribar".
"Hi ha molta gent que diu que no anirà a votar, nosaltres els diem que en aquest moment històric no ens podem rendir", ha assegurat Rovira, per proclamar que "els independentistes quan veiem una urna ens hi tirem de cap". L'ara diputada de Junts pel Sí també ha manifestat que el mandat democràtic que demanava Europa per acceptar una Catalunya independent "ja el tenim des del 27-S".
Marta Rovira assegura que una victòria independentista el 20-D significaria «l'empenta clau» a l'acord amb la CUP
Política
La secretària general d'Esquerra Republicana demana a la gent que vagi a votar que "en aquest moment històric no ens podem rendir" | El partit celebra el seu acte central de campanya al pavelló italià de la Fira Montjuïc a Barcelona
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
12 de desembre de 2015 a
les 19:05
Et pot interessar
-
Política
El Govern presenta el programa «Catalunya, casa palestina»
-
Política
Manifestació independentista de la Diada 2026: recorreguts i horaris a Barcelona, Girona i Amposta
-
Política El Suprem avala la destrucció d'urnes de l'1-O i en qüestiona el valor històric
-
Política
L'empresari Julio Martínez no aclareix el paper de Zapatero en el rescat de Plus Ultra
-
Política
El president del Constitucional celebra l'aval europeu a l'amnistia davant Felip VI
-
Política
El Parlament rebutja mantenir la policia espanyola a la comissaria de Via Laietana
