La secretària general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, ha declarat que una victòria independentista en les pròximes eleccions espanyoles significaria "l'empenta clau perquè arribi aquest gran acord" entre Junts pel Sí i la CUP. En sintonia amb el hashtag de l'acte central de campanya d'ERC al pavelló italià de la Fira Montjuïc (#20DjoVOTO), Rovira ha fet una crida a la participació dels votants independentistes el 20-D "en aquest dies que estem concentrats amb l'acord que ha d'arribar".
"Hi ha molta gent que diu que no anirà a votar, nosaltres els diem que en aquest moment històric no ens podem rendir", ha assegurat Rovira, per proclamar que "els independentistes quan veiem una urna ens hi tirem de cap". L'ara diputada de Junts pel Sí també ha manifestat que el mandat democràtic que demanava Europa per acceptar una Catalunya independent "ja el tenim des del 27-S".
Marta Rovira assegura que una victòria independentista el 20-D significaria «l'empenta clau» a l'acord amb la CUP
La secretària general d'Esquerra Republicana demana a la gent que vagi a votar que "en aquest moment històric no ens podem rendir" | El partit celebra el seu acte central de campanya al pavelló italià de la Fira Montjuïc a Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2015 a
les 19:05
Et pot interessar
-
Política
Junqueras demana «coordinació» als diputats d'ERC a Madrid en ple xoc amb Rufián
-
Política
Junqueras es reuneix amb el grup d'ERC a Madrid
-
Política
Carlos Mazón se'n riu quan li recorden els missatges enviats durant la dana
-
Política
Niubó fitxa un regidor del PSC que va negar la unitat de la llengua i va criticar la immersió
-
Política
Marlaska felicita Mossos i policia espanyola per l'expulsió dels cantaires de la Sagrada Família
-
Política
El Parlament reconeix l'Institut d'Estudis Catalans com a acadèmia nacional
