La secretària general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, ha declarat que una victòria independentista en les pròximes eleccions espanyoles significaria "l'empenta clau perquè arribi aquest gran acord" entre Junts pel Sí i la CUP. En sintonia amb el hashtag de l'acte central de campanya d'ERC al pavelló italià de la Fira Montjuïc (#20DjoVOTO), Rovira ha fet una crida a la participació dels votants independentistes el 20-D "en aquest dies que estem concentrats amb l'acord que ha d'arribar".
"Hi ha molta gent que diu que no anirà a votar, nosaltres els diem que en aquest moment històric no ens podem rendir", ha assegurat Rovira, per proclamar que "els independentistes quan veiem una urna ens hi tirem de cap". L'ara diputada de Junts pel Sí també ha manifestat que el mandat democràtic que demanava Europa per acceptar una Catalunya independent "ja el tenim des del 27-S".
Marta Rovira assegura que una victòria independentista el 20-D significaria «l'empenta clau» a l'acord amb la CUP
Política
La secretària general d'Esquerra Republicana demana a la gent que vagi a votar que "en aquest moment històric no ens podem rendir" | El partit celebra el seu acte central de campanya al pavelló italià de la Fira Montjuïc a Barcelona
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
12 de desembre de 2015 a
les 19:05
Et pot interessar
-
Política
Dimiteix Tomás Carrión, número dos de Núria Parlon a Interior
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
El govern espanyol activa un pla d'emergència de 165 milions per a Ceuta
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
