El president de la Generalitat, Artur Mas, ha remès aquest matí una carta al líder d'ERC, Oriol Junqueras, amb tres propostes per continuar el procés. Més enllà de l'oferta, Mas ha aprofitat la missiva per assegurar que ha complert amb els compromisos de la transició nacional acordats amb ERC a l'inici de legislatura.
Mas reivindica que s'han complert 2/3 del pacte i, és més, assegura que s'ha complert en un "100% amb el compromís de la consulta". De fet, valora el compliment com a satisfactori. Per acreditar-ho, Mas branda la resposta de l'Estat al 9-N. "El Govern ha complert i 'Estat es querella contra ell".
Així mateix, Mas retreu a Junqueras que tot i el compliment, ha deixat en una situació de "precarietat" al Govern en seu parlamentària.
Mas, a Junqueras: «He complert»
El president reivindica que ha complert 2/3 del pacte de Governabilitat amb ERC
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2015 a les 17:22
Et pot interessar
-
Política
Albert Salvadó i Josep Caparrós, d'ERC a l'Ebre, amnistiats per l'1-O
-
Política
Junqueras refreda l'optimisme del Govern: «Sense acord per l'IRPF no hi ha negociació pressupostària»
-
Política
Illa reivindica el nou finançament per «millorar els serveis públics» en un moment de canvis «accelerats» al món
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Montero i Romero s'enfronten al «Vietnam» autonòmic del finançament
-
Política
Junqueras i Sánchez es van reunir dues vegades en secret abans de la cita pública de dijous passat
