El president de la Generalitat, Artur Mas, ha remès aquest matí una carta al líder d'ERC, Oriol Junqueras, amb tres propostes per continuar el procés. Més enllà de l'oferta, Mas ha aprofitat la missiva per assegurar que ha complert amb els compromisos de la transició nacional acordats amb ERC a l'inici de legislatura.
Mas reivindica que s'han complert 2/3 del pacte i, és més, assegura que s'ha complert en un "100% amb el compromís de la consulta". De fet, valora el compliment com a satisfactori. Per acreditar-ho, Mas branda la resposta de l'Estat al 9-N. "El Govern ha complert i 'Estat es querella contra ell".
Així mateix, Mas retreu a Junqueras que tot i el compliment, ha deixat en una situació de "precarietat" al Govern en seu parlamentària.
Mas, a Junqueras: «He complert»
El president reivindica que ha complert 2/3 del pacte de Governabilitat amb ERC
ARA A PORTADA
-
-
-
Pacients de càncer: «Ha arribat un punt que ja no plorem la mort de les amigues de l'hospital» Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
La investigació contra el càncer a Catalunya, en 10 claus: de la immunoteràpia avançada a la prevenció Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Ricky Rubio i Òscar Dalmau protagonitzen una emotiva conversa a La Marató parlant del càncer a les seves famílies Víctor Rodrigo
Publicat el 09 de gener de 2015 a les 17:22
Et pot interessar
-
Política
Gabriel Rufián demana una reunió amb Pedro Sánchez per saber què farà davant la crisi al PSOE
-
Política
La Moncloa s'encomana a la divina providència
-
Política
Divorci Puigdemont-PSOE: interlocutors damnificats per la fi del diàleg
-
Política
Poble Lliure proposa fer «foc nou» i refundar l'independentisme d'esquerres
-
Política
Sánchez descarta plegar i desafia els bisbes espanyols a presentar-se a les eleccions
-
Política
El nou president valencià enterra Mazón: «No va explicar la veritat»
